Wednesday, October 7

The Arrival: Sebalik agenda rahsia.

Salam hormat kepada semua rakan-rakan maya..

Alhamdulillah, Allah masih beri kesempatan subsidi nyawa kepada kita untuk meneruskan hidup yang bersisa.. Nikmat yang perlu dihargai dalam bentuk kepatuhan kepada semua perintah Allah swt serta meninggalkan semua larangannya..

Baru-baru nie saya telah dihadiahkan dengan beberapa puluh klip video yang bertajuk THE ARRIVAL (All the videos available in youtube). Dan, saya kira klip video seperti ini perlu untuk dikongsikan kepada semua rakan-rakan maya.. Moga sedikit sebanyak ia mampu mencelikkan mata-mata kita yang masih tidur.. Thats why im writting about this, at least to share with you.. insya Allah.



maaf. saya tak sempat nak attach semua video.. Hopefully, anda boleh go through sendiri dalam youtube.tq

When you go through; i mean if you watching all the videos.. There will shows to us the EVIDENCES of how "they" treat us.. Sama ada benda itu kita sedar ataupun tidak, kita pasti ataupun masih ragu,, mereka sebenarnya sudah lama "work for it". Kita adalah umat yang hanya menunggu masa untuk masuk 'perangkap-perangkap' yang dipasang!

New Worldly Order

I didnt want to talk all that things because you can watch with your own in the channel (youtube).. But, i really interest to repeat again about one of thier "main agenda". That is; New Worldly Order!. "Oder seDunia Baru.."

Perancangan yang cukup strategis! Juga hasilnya yang luar biasa..

Hari ini, dunia sebenarnya di perintah oleh 1 kuasa.. Manusia menjadi "unconscious" lantas tunduk kepada segala hidden agenda yang tersirat disebalik segala perancangan SUPER mereka.. Mereka mahu manusia tidak lagi dikawal oleh AGAMA samawi yang diturunkan dari langit.. Bahkan, mereka mencuba agar manusia 100% dikawal oleh HAWA NAFSU yang salah!

Saban hari kita terhidang dengan bermacam-macam 'sajian' yang mereka rancang.. Terlalu banyak saluran yang digunakan samaada elektronik ataupun tidak.. Tengok saja aplikasi-aplikasi internet yang ada di sekeliling kita.. Dengan slogan; Just for FUNNY and JOKES kita pun menjadi pelanggannya!

But, when we go detail.. Ist our life really just for funny and jokes?? Bukankah Allah swt dah beri amaran keras dalam Quran, hidup ini bukannya untuk La'iibun wa Lahwan? Mari kita fikir-fikirkan agar tidak terjebak dalam perangkap "Dajjal" dalam main frame agenda mereka; New worldly order!

Lastly.. Thanx a lot to the team.. For sure, A new method to make our ummah always FIKIR dan ZIKIR!

3 comments:

kartini said...

assalamualaikum

wah, tak sangka akhi pun tengok 'the arrival' juga. sangat2 menarik video ni. kawan yang rekemen kan untuk tengok. masya Allah. tak sangka sungguh ada video hebat seperti itu. dengan tonton video2 tu, kita akan tahu apa yang berlaku pada dunia sampai hari ni. i couldnt even doubt about it. semoga Allah memberikan rahmat pada orang yang membuat video tu.. saya tengok baru sampai episod 6 hehe

NurFarahiyah_Othman said...

salam,
woo.. nice info. i x know bout this b4. thanx

myikhwanfiideen said...

Wa'alaikumussalam..

>Wardatul Syaukah

Alhmdllh.. Sy da tgk smpi episode 44.Mmg byk info. Anyway, kt doa sm2 moga Allah dtgkn kkuatan utk brdepan sglnya..

>Farahiyeh

Its only a little info.. Hopefully we hv time to distribute along our friends. tq

Blog Archive