Wednesday, February 13

Aku dan 13 FEB.. (tanggal keramat Pak Lah)

Banyak info yang saya dapat dari sms sahabat-sahabat hari ini..
  • Parlimen dibubarkan (semalam kata tak nak bubar lagi..Isy2)
  • Peristiwa Syahidnya Ustaz Hasan Al-Banna..(tanggal 12 FEB)
Macam-macam lagi peristiwa sehingga tak mampu dinukilkan kesemua dalam blog ini.. (",)

.........................................................

Sungguh sibuk hari ini.. Banyaknya test dan assignment yang perlu dihadapi minggu nie..Banyaknya komitmen yang perlu ditunaikan.. Kadang-kadang macam tak sanggup nak melangkah ke depan.. Hanya doa yang mampu dititipkan kepada Ilahi sebagai sumber kekuatan.. Moga kita semua dipermudahkan segala urusan.. Allahu Akbar!!!..

Dalam keadaan begini, teringat pula dengan ibu serta adik2 kecik dekat kampung.. Rindu yang amat sangat.. Mahu sahaja saya mendayung sampan merentasi Laut China Selatan.. Tapi apakan daya..huhu.

Suara gelak ketawa adik2 dan suara keramat bonda 'mentazkirah' saya melalui corong telefon sedikit sebanyak mengurangkan tekanan persaan saya. .. Apatah lagi kalau dapat bersua dengan ibu serta adik2 secara live..



Ibu, doakan anakmu ini diperantauan..

No comments: