Tuesday, January 20

Akhirnya... Kota 'Constantinople' ditawan

Kemenangan besar UM. Pro-M telah berjaya merampas 8/9 kerusi UMUM dan 16/32 kerusi FAKULTI. Selepas itu, semua calon muslim pro-M bersujud syukur di depan dataran DTC. Allahu Akbar!! -Ust Dzulkhairi


Ringkas sahaja sms yanga saya terima awal pagi tadi.. Alhamdulillah, secara automatik sms tadi mampu menggerakkan diri saya untuk sama-sama membuat sujud kesyukuran atas kurnia yang tidak di sangka dariNya..


Ya, tidak dapat dinafikan Universiti Malaya boleh diibaratkan seperti seorang Ibu kepada IPTA-IPTA lain.. Maknanya, menawan UM seolah bermaksud mahasiswa berjaya menawan si Ibu walaupun anak-anaknya yang lain masih dalam bentuk Kerajaan Campuran.. Insya Allah kita harapkan ia mampu menjadi sumber Inspirasi buat rakan-rakan seperjuangan di kampus-kampus lain..


Apa-pun apa yang paling penting ialah, lapangan kemenangan ini pasti menjanjikan suatu tugas yang berat untuk dikotakan.. Ya, inilah peluang bagi kita untuk membuktikan akan harga sebuah kemenangan yang sebenar buat seluruh masyarakat kampus!

TakbiR!!

No comments: