Saturday, November 22

Tribute to my senior...


tHE SilENT HiLL| Bila mulut Mahasiswa sudah dianggap tiada.. Maka, apa-apa pun hujah tidak akan diterima.. Mereka memandang Mahasiswa ibarat seperti si kanak-kanak di sebelah lagaknya.. Lalu kepala hanya berfikir untuk menghukum dan menghukum!

Sudah dua hari proses perbicaraan berlalu. Perhimpunan ahli-ahli GAMIS serta DEMA Johor di perkarangan mahkamah Universiti, menunjukkan betapa komitednya Mahasiswa bagi memastikan agar hukuman dijatuhkan berlandaskan bukti dan fakta bukannya nafsu dan kuasa!

Apa-apapun, ikuti ulasan panjang lebar dari sebuah akhbar tabloid ini..

PLEASE CLICK HERE!

My beloved Senior; Abg NAzman Che IbrahiM

"Maka sesungguhnya sifat Sabar itu adalah Indah (di sisi Tuhan)"
-SURAH YUSUF



1 comment:

annisaNazifa said...

Begitulah dunia akhir zaman..dipenuhi dengan kekejaman tanpa henti. Dari sekecil-kecil hinggalah sebesar-besar kekejaman zionist..

Kerajaan Malaysia sebenarnya di atas sedar melakukan jenayah paling besar kepada mahasiswa melalui AUKU!!! Bukankah dunia remaja untuk bersuka ria?bukankah remaja bakal pewaris negara?

Jika dengan cara ini mereka melatih anak muda remaja bakal pemimpin negara, dengan didikan yang kurang sempurna hingga sangup mematikan karekter figure bakal pewaris kepimpinan, maka bersedialah untuk melihat masyarakat akan datang yang duduk seolah terperap di dalam otak akibat sekatan percambahan otak!!!

Semoga berkat Allah mengiringgi saudara-saudara seiman kita yang berjuang di atas pentas AUKU